hell'oes

Hej, vad gör ni?
Jag ska snart stänga av datan, känner mig lite hängig och svag av allergin. Det röda i ansiktet har börjat dämpa ner sig litegrann, men såren är kvar.. Det svider faktiskt mer idag, än vad det gjorde igår. Tror det är för att det torkat. Och min läpp är nu fetare än någonsin.. -.- När jag var mindre, hade jag en tanke om att förstora läpparna lite lite grann när jag skulle bli äldre, men nu vet jag att jag aldrig ska tillåta mig själv att göra det!

Igår kväll, kl 01.00, fick jag en galen idé av att överraska mina föräldrar. Typiskt mig, jag kommer alltid på allt på kvällen. Mina föräldrar har länge tjatat om att byta plats på min säng, min soffa och mitt bord. Men jag har hela tiden tjaffsat emot. Ja, 1 på natten hoppade jag upp ur sängen, och började bokstavligen talat lyfta min över 100 kg tunga säng. Helt själv. Det värsta var att ena benet till sängen hade fastnat under min matta, så det var jättesvårt att lyfta upp den. Jag bytte plats på allt helt själv, när man egentligen brukar vara 2, 3 på sånt. Jag börjar bli självständig, det gillar vi.

Nu ska jag smeta in lite mer aloe vera i ansiktet, och ringa sötis.

puss hej



Det här var innan den förbaskade allergin attackerade mitt ansikte, och JA jag håller i en åsna, låt mig va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0