BDAY! <3

Tjoho!
I lördags var det min 18årsdag!! Vid midnatt när jag fyllde år, kom min syster inspringandes och kramade mig medans jag sov! Hon skrek : VAAAAKNA, VAAAKNA, DU ÄR 18 Nu!!
Jag vill bara meddela att hon är gladare än mig att jag är 18. Hihi. Sen så hoppade jag ur sängen och började springa omkring i huset av glädje.
Efter en och en halvtimme somnade jag om igen, och vaknade därefter upp kl 07.03. Exakt! Haha!
Min bror kom hem till oss med tårta lite senare under dagen, det var mysigt. Runt kl 17, gick jag och syrran och mötte upp Masina, för att vi skulle åka in till stan och träffa alla mina kompisar. På tåget mot stan träffade vi på Henrietta som också skulle med.
Jag och mina 10 tjejer gick till BBQ steakhouse på kungsgatan, och åt en riktigt mysig middag! Jag såg ut som en jävla packåsna med alla mina presenter! haha. Men det var jättefina saker jag fick!
Efter middagen så traskade några hemmåt, medans vi andra var kvar på stan. Vi hade chaimys på sveavägen!


HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN KVÄLLEN! :








Kommentarer
Postat av: Shanel

Tabrik migam :)<3

2010-04-01 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0