hallå där

Hallå!
Jag sitter i skolan just nu. Har precis photoshoppat tack-kort till på lördag, när jag ska ha middag. De korten ska jag ge till mina underbara vänner som kommer och firar min 18årsdag!
3 dagar kvar är det. Jag förstår inte! Det är jättestort för mig, men ändå så känns det som om jag nästan redan har gjort allting som en 18åring kan göra. Så det kanske inte kommer kännas så himla speciellt när jag väl är 18. Men själva kvällen vet jag kommer bli perfekt. Även fast det känns någorlunda strange att fylla just 18, så känns det ändå skönt. Jag har längtat jättelänge nu, och nu när det bara är så kort tid kvar så svävar jag på moln. Om 11 dagar beger jag mig även bort till Frankrike. Åh, vad skönt. Igår när det var 4 grader här i Sverige, så var det 14 grader i Paris. Så lite skillnad är det iallafall! :)
Nu måste jag tjalla hem, vi ska få gäster!

Pussens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0