last day

Ja hallå! Hur står det till?
De här senaste dagarna har jag verkligen kämpat med skolan. Förrut, försov mig nästan varje morgon, och eftersom att jag bor så långt ifrån min skola, så gjorde det att jag missade ett par lektioner. Men den sista veckan, har jag verkligen kämpat stenhårt! Jag har lagt mig tidigt på kvällarna, vaknat som jag ska, och hunnit i tid. Jag har inte missat en endaste lektion, och jag är väldigt stolt över det. Men imorse hände nåt ofattbart. Jag kunde inte hitta min mobil, så det gjorde att jag missade bussen. Om det hade varit en helt vanlig dag, skulle jag skitit i luren, och sprungit iväg till bussen. Men idag behövde jag verkligen ha min mobil, eftersom att jag ska åka och hämta ut mitt "fina" pass, med mina föräldrar. Och de skulle ringa mig, för att säga vart vi skulle mötas och vilken tid, och hittan dittan. Så jag stannade hemma idag. Jag hade ändå bara en lektion.
Hela morgonen har jag hoppat om kring och sjungit. Bara njutit av mina sista timmar som 17åring. Nu är det 12 och en halv timme kvar tills jag blir 18!
Jag har suttit och tänkt på min barndom. Alla år igenom. Okej, när jag var 1, 2 eller 3 kommer jag ju knappt ihåg. Men jag har ju sett en massa videon på hur busig jag var, och så har jag ju bilder! hihi.
När jag fyllde 15, kände jag mig som en stor flicka, i och med att jag blev straffmyndig och allt det där. Nu när jag tänker tillbaka, fan vad liten jag var! Haha! 16 och 17. Det känns verkligen som att det var typ 15 år sen, och att jag ska fylla typ 30 och inte 18. Jag känner verkligen skillnaden, på hur mycket jag mognat sen dess. Hur mycket saker jag gjort, och hur mycket som återstår. Jag har en sån enorm energikick att det inte går att förklara. Jag vill bara skrika ut min glädje. 18! Så länge som jag väntat på denna dag. Och snart är den här. Ett halvt dygn kvar! Jag fattar inte! Men anyways, imorgon blir det party med mina finfina tjejor!
Bilder KOMMER! Believe me!
Jag som liten.
Ser man någon skillnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0