Long time ago

Hejsan. Hur mår ni?
Nu har jag segat lite med uppdateringen. Jag känner att jag själv har hamnat efter med mig själv till och med. Det är troligen för att jag varit borta från skolan nu när vi har haft sportlov, så jag känner mig lite off från allmänheten, haha! Men det blir nog bra imorgon.
Jag har suttit och skrivit en novell nu, för att jag ska delta i en tävling. Den kommer att dyka upp här på bloggen, efter tävlingen. Det var det..
Jag vet egentligen inte vad jag gör uppe just nu. :O Eftersom att jag ska upp kl 5 imorgon, så måste jag ligga och sova nu. Men men. Jag har lite saker att göra innan det.
Nu måste jag traska vidare allesammans! Ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0