städning på g

Hejsan kära blogg, och alla fina läsare! Just nu har jag tagit en paus från städningen. Jag håller nämligen på att städa mitt rum. Piuu! Det lär nog ta en, två dagar eftersom att jag har min garderob och mina byrålådor att rensa. Men på torsdag så ska pappa, bjuda ut mig, min syster och min bror på en finrestaurang, som belöning! Det kommer bli mysigt.

Visst är det "underbart" med så mycket snö? Det är bara ut och springa i shorts och ett linne, i det varma vintervädret. Skämt åsido. När tusan ska det sluta? I förrigår så såg jag en skymt av gräs när jag var ute, snön hade smällt. Jag och syrran var jättelyckliga för det. Men rätt som det var, så ösade snön dagen efter. Kul liksom!

Nu måste jag tralla iväg! Rummet ropar!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0