uppdatering

Tjenare!
Imorse skulle jag upp 7.30, för att min mamma som sagt skulle komma hem från resan, och jag behövde städa lite i lägenheten, och laga mat. Men jag snoozade till 8.46. Typiskt mig! -.-

Anyways. Jag vaknade iallafall, säger jag med en gloria runt huvudet! Jag omvandlade lägenheten till rena rama restaurangen och lagade förätt och varmrätt till mig och min familj. Det fick bli thailändsk mat. Nudelsoppa med persilja och currysmak till förätt, och äggnudlar med thailändsk sweet and ginger sås, wokade grönsaker och kyckling. Det toppat med lite ruccola, som jag hade olivolja, citron och salladskrydda i. Min familj älskade det iallafall. Min mat uppskattas här hemma. Jag älskar verkligen att laga mat.

Slutsnackat om mat nu. Igår kväll, så var jag på min systers hemspråks"fest", som ni vet. Det var ganska kul. Man fick träffa på vänner som man inte hade sett på länge. Mys.
Och ikväll. - Då ä det äntligen MELODIFESTIVALSFINAL! Don't miss! Jag har många favoriter, men jag hoppas på Darin, Eric Saade eller Salem al Fakir! <3



En bild på fina Melody och mig, från igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0