du är världens bästa mamma <3

Äntligen mår du lite bättre. Men fortfarande är du någorlunda svag. Jag hatar mig själv för att din morsdag blev förstörd. Medans alla mödrar firades igår, fick du spendera hela dagen och kvällen på sjukhus. Iallafall.. Nu har det redan hänt, man ska inte titta bakåt i tiden, utan titta framåt, och hitta lösningar. Jag hoppas verkligen att du blir frisk nu, jag vet att du aldrig kommer bli frisk. Men friskare. Snälla. Ta dig ur dina sjukdomar. Du kan inte ta dig ur alla. Men några. Jag ber dig, jag behöver dig. Jag vet att jag är dum ibland, men jag skulle aldrig aldrig klara mig utan dig. Jag älskar ingen person, mer än vad jag älskar dig. Jag lovar att vara en bra dotter, från och med nu. Jag vill inget hellre än att du mår bra. Förlåt för allt ont jag kostat dig.
Jag älskar dig helhjärtat, mamma!


Kommentarer
Postat av: Live, Laugh & Love

Så lika! :) Morsdag? Gör din egna mammadag, mammor förtjänar att uppvaktas mer än en dag per år. . Käärlek till dig gumman! <3

2010-06-03 @ 18:54:22
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0