guestbloooog

Hej!

JÄVLA BLOGG JÄVEL, allt ja skrev försvann..........
Iallafall det är Suuz här! Ska aldrig ha någon blogg allt bara försvinner ju.. hahahahah, aja how u doiiiiiin?
Värsta flumm inlägget, hmm vad har vi gjort? Vi har varit ute i regnet, varit i VäsbyC, ätit, kollat på persiskdubbad japansk/kinesisk days of our lifes och suttit framför datan. :)

Nu är det bara 15 dagar kvar till min student :) Kommer bli fett kul, självklart kommer Tamii att vara där (aka. Joje = liten kyckling på persiska). Shit brukar inte skriva såhär flummit, men aja det är inte min blogg :D hehe
Nu flippa Tamii bara för att jag sa så.. hon ba: VADÅ SKA DU FUCKA MIN BLOGG NU BARA FÖR DET? HEHE O GREJER. hahahah naaw

Hon tvinga mig att skriva här så att ni vet :) Jag ska skriva ett bättre inlägg nästa gång, promise

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0