"hallå där kött och blåbär"

HEEEEEEEEEEEEEEJ!
jag har haft sämsta uppdateringen ever! min cp-data är cp-sönder, och jag kan inte cp-blogga, gå in på cp-facebook, eller CP-PLUGGA! allt känns helt cp!

Jag sitter i skolan, har slutat. Ska snart hem. Ville bara hälsa på er innan dess.
Vädret är helt jävla awesome! Har hört att det ska bli ännu varmare imorrn. 25 grader! Är vi verkligen i Sverige eller?
Men skönt kommer det bli. Hoppas jag får lite färg på mig då. Ska ligga och steka, men jag får typ aldrig nån jävla färg. Nå, får ligga ute ett helt dygn då. Haha.
Vad händer?
Med mig är det inget speciellt. Har bara 55 jävla sidor att plugga på till naturkunskapen + typ 20 sidor till ett annat naturkunskapsprov. Proven är nästa vecka, och veckan därefter. Men läraren sa ingenting förens igår! Hur sjukt det än låter. Cp-lärare.
Jag har även 15 sidor att plugga samhälle. Alltså ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag blir galen.
Nu tror jag att jag åker hem och vilar lite. Ha det gött! ;)
pussar


Kommentarer
Postat av: Live, Laugh & Love

cp

2010-05-18 @ 16:47:38
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0