HELLOES FROM TAMI

Tja!
Jag kom precis hem, med en "död axel". Jag har så himla ont nu. Min handväska väger alltså. Det värsta är att jag knappt har så mycket i den. Det är själva väskan som väger, och nu har jag hur jävla ont som helst. Har nackspärr. Bu.
På väderprognoserna stod det att det skulle regna igår. Regnade det? Nej.
Det skulle regna idag. Regnar det? Nej. Det är så varmt att jag kvävs. Imorgon säger vissa att det kommer regna, men jag har även hört att det kommer bli 26 grader!
Ett tecken på att Sverige kommer att ha sin första riktiga sommar. Grattis Sverige! Perfekt till Vickans bröllop ju.

Boos ( puss på persiska! )


Kommentarer
Postat av: Live, Laugh & Love

Så fin e du Tami! <3

2010-05-20 @ 10:33:02
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0