meningslös rubrik.

Tja!
Jag kom hem för ungefär en timme sen. Var ute på shoppingrunda med syrran. Jag köpte två klänningar till mamma, och ett par spetshandskar till syrran. Man måste unna sin familj presenter ibland. Det är de värda.
Till mig själv köpte jag lite andra saker. Letade efter ett par snygga jeans, men hittade inga fina. Var även jävligt trött för att leta för länge. Var ju ute med min kompis innan, eftersom att jag hade en jävla lång håltimme, så vi åkte till Cafe Moda och fikade. Chai Latte! <3
Förresten! - Har ni någonsin drömt om någon ni aldrig sett förut? Och sedan träffat på den personen efteråt, och känt igen den personen? Det har jag! Det kändes minsann jävligt äckligt!

'

Jag & systeryster! Bomchikawawa!

Kommentarer
Postat av: Dennis

tack :p

2010-05-06 @ 20:19:05
URL: http://dennismelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0