otursvecka/go France!

Hallå!
Hur är det? Jag mår väl bra. Bara det att jag är jääääävligt pissed of. Jag har haft otur hela veckan. Otur otur otur. Igår gick jag och suzi runt på stan och letade efter kläder, hon letade efter en klänning till hennes slutskiva + en vanlig tröja/tunika som hon kunde ha på sig igår. Vi tittade i, helt ärligt 500 butiker men vi hittade ingenting. Till slut, hade vi tappat hoppet helt och hållet. Vi började titta på fula kläder, bara för att vi inte hittade något fint, och vi började asgarva åt allt tråkigt. Vi vände upp och ner på hela systemet. Alltså inte bolaget. Vi var helt flummiga, för att vi hade gått runt hela dagen. Och min jävla väska vägde cp-5 ton.

yeayea, idag är det eurovision final. Klart att jag ska sitta och titta. Jag kommer vara fastspikad framför tv:n. Jag tycker absolut att Sverige förtjänade en plats i finalen, det kommer kännas jättekonstigt att se en final där vi inte är med, eftersom att vi alltid varit det. Men det verkar som att i år är Sveriges otursår. Allt handlar ju om otur nuförtiden. Vi kom inte ens med i VM. Men aja, i semifinal 2 av eurovision, så var det många bra bidrag som inte ens gick vidare. Sverige var bra, kroatien? Varför gick inte de vidare. Och varför fan gick Danmark vidare? De var helt ärligt sämst. Eller nej inte sämre än Nederländerna, för de var bokstavligen talat SÄMST ever. Men danmark, lät som en gammal version av Carola och Andreas Jonsson. (stavning?) Många länder verkar tro att det är eurovision 97, och inte 2010.

Aja, jag hoppas på Jessy Matador. Frankrikes bidrag alltså. Låten heter Allez olla olé. Jag tycker även om Grekland, opa! eller åååpa som kommentatorn sa.

Nu ska jag hem till nena (mormor) pussens



Jessy Matador. Han är så mmm-jag har inget att säga.. fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0