Sissela Kyle!

Hellu!
Sitter och lyssnar på lugn musik. Tänker även lite för mig själv. Idag hade jag inte så många lektioner i skolan, så det var skönt det. Men jag var ändå tvungen att stanna kvar, för kl 14.00 var det prisutdelning. Kommer ni ihåg berättartävlingen som jag var med i. Ja den. Sissela Kyle var prisutdelare. För er som inte vet vem Sissela Kyle är, så är hon en svensk skådespelerska. Hon spelar bl a som mamman i Bombay dreams.
Jag vann tyvärr inte. Men jag är rätt stolt över mig själv ändå, för när jag sände in min novell, gjorde jag inte det för att vinna. Jag tyckte det var en kul grej bara. Bara så där. Jag brukar aldrig ha tur i tävlingar, så jag visste att jag inte skulle vinna. Jag blev inte besviken, utan tvärtom. Blev glad att jag var så pass modig, att jag skickade in min novell. Många vågade inte ens göra det!

Jag skriver min novell i nästa inlägg! Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0