trött täm

Yo! Tamii skriver i sömnen. Jag är väldigt väldigt väldiiiigt trött och kan somna närsomhelst nu. Jag har suttit med två engelska arbeten, och är helt DEAD. Skolan dödar en, den dödar en verkligen. Så jävla mycket plugg. Test here, test there, test test everywhere..
Hur har min dag varit då? Rätt ok faktiskt. Jag hade egentligen bara en lektion, och skulle ha slutat 12.30, men det blev 15.30 istället, för att jag skulle skriva ett prov i samhällskunskap 14.30. Jag hade ett prov i italienska på morgonen. Asså oh. På fredag har jag två prov till, och måndag ett i Natur. Sen troooor jag att jag är klar. Ouuf, vad jag ska pusta ut under sommarlovet. Jag kommer vara värd mitt sommarlov. Längtar, längtar.
Nej nu ska jag lägga mig, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0