Vad ska man skriva här då?

hola!
hur är det? jag sov hos mojmoj (mormor) igår kväll. det var jättemysigt. vi tittade på film, sen blev jag så trött att jag somnade från ingenstans (?). Igår var jag med Suzi. Vi vandrade runt på stan, och fikade. I förrigår hade jag klätt på mig varma kläder, eftersom att jag trodde det skulle vara kallt. Men sen så blev det överdrivet varmt, så jag höll på att grillas på bussen. Så igår, trodde jag att vädret skulle bli detsamma. Så jag tog på mig mindre kläder, en tunn vårjacka och sandaler, och så blev det ISKALLT och stormigt! Så jag var tvungen och köpa ett par vita tygskor och ta på mig. Så det gjorde jag.
Jag är INTE taggad de kommande tre dagarna. Imorgon ska vi ha exursion. Typ jaga insekter, och plocka mossa. På tisdag ska vi ha orientering hela dagen. Ska man gå? Och på onsdag har jag nationella prov i MATTE? nightmare!

Nu så ska jag kila iväg. Take care, besos

 


Kommentarer
Postat av: Dennis

Aha :p kosh bahale to va suzi

2010-05-10 @ 12:39:44
URL: http://dennismelli.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahhaha, plocka mossa?

2010-05-13 @ 12:18:46
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0