yo!

Hallå!
Jag kom hem från hettan, för en stund sen. Trött som jag var, var jag tvungen att laga min egna mat. Jag går på diet, så min mat är lite speciell.
Jag har bytt ut alla mejeriprudukter som mjölk, bröd, smör och ost, mot andra nyttigare grejer. Till frukost äter jag, havregrynsgröt, en knäckemacka med päron, eller annat frukt, och dricker te.
Till lunch, byter jag ut pasta, ris och annat mot bara grönsaker. Dvs, om det blir kyckling, ris och sallad till lunch, så äter jag enbart kyckling och sallad.
Och det ska lagas på ett speciellt sätt. Undviker fett.
Och så promenerar jag. Ska ut och göra det nu. Imorgon ska jag även hämta min cykel, och börja cykla. Här satsar vi stort! :)
Kram kram, från Tami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0