Jay Smith

Hej bloggen!

Jag tittade på IDOL igår, och vill bara säga att Jay Smith's version av Madonna - Like a prayer var gudomlig. Varje gång han uppträder, blir det så mycket mer än bara ett uppträdande. Han bjuder på konsert! För er som missade när han sjöng igår, så kan ni se hans uppträdande här nedan :



Jag vill även passa på att säga att jag grät när Andreas åkte ut. Jag trodde på honom från första början, när jag hörde han sjunga på audition. I början var han lite stel på scen och så, men jag visste att han skulle bli bättre och bättre för varje gång. Det har han bevisat för Sverige nu, han är den som utvecklats mest under denna säsong. Jag ville se en final mellan Andreas och Jay. Jag vet att Jay kommer komma till finalen.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0