tips?

Godkväll kära människor!
Visst känns det skönt med lite lov? love? löv? Iallafall för oss som får lov, så känns det skönt! Jag använder mitt höstlov flitigt och bra. På onsdag kommer min älskade Neda hit till Stockholm, från Hudiksvall. Jag har saknat den jäveln. Vi ska se till att ha superkul medans hon är här. (Det har vi alltid). Vad gör ni på lovet i löven? Något skojsigt?

Förresten, vad kan man köpa till ens pappa i födelsedag? Pappa fyller år snart, och jag har tänkt köpa något fint, men kommer inte på vad!? Det är enkelt att handla till mamma, för hon är mer som jag, eller jag är mer som henne? Whatever.. Men det är skitsvårt att köpa till pappa. Tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0