visitkort

Hejsan

Jag ska börja åka iväg till skolan snart, men innan dess vill jag hinna hälsa på er!
Vi hade fotografisk kommunikation igår, och på den lektionen skulle vi göra visitkort på photoshop. Jag har inte direkt några jättekunskaper i photoshop, så det är skitsvårt för mig. Photoshop är som en trappa, man måste testa sig fram för att hitta rätt saker, och det finns alltid nya saker att lära sig.
Jag lär mig, går ju i skolan för att lära mig. Men det tar absolut sin tid.

Ni ska få se resultatet :



mitt visitkort. jag har ritat karikatyrbilden på elvis, sen så har jag scannat in den på datan och lagt in den i bilden. vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: UlfChrister

**KreAktivt**

2010-11-11 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0