bonjour.

Nämen hello!
Det snöade här i Stockholm igår! Redan, nu i oktober. Jag fick ett sms av Dina igår när jag vaknade, det stod : Det snöar!! :O
Jag trodde det hade snöat jättelite, sen så tittar jag ut och ser att det är snö överallt, så vinterjackan fick åka på. Ångest. Men det är skönt att snön har försvunnit nu då. :)

Vad gör ni en förmiddag som denna? Jag ska snart iväg och hämta min kompis Gabriel, som åker ända från Norsborg till Väsby för att se syrianska - väsbymatchen. Jag bor jättenära arenan, så jag ska lämna honom där. Hihi.

Nu ska jag iväg.
Ps. Överlycklig att Cirkus Möller hade säsongspremiär för andra gången igår!! :D Så klockren. Ds.



Puss på er läsare! ( Ja, det är mina  )


Kommentarer
Postat av: you know who I am;)

FÖÖÖR sexiga läppar!!:O

2010-10-24 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0