filmmys

What rainy day, huuuh?
Det är bara fritt fram att acceptera. Hur är läget med er idag? :D Jag mår finfint.
Sitter och tittar på persisk film, har precis tittat klart på en nu. Tar en liten paus, om ungefär 10 min ska jag titta på en ny. Jag använder min helg flitigt denna vecka. Kinda need that.

Mina föräldrar har gett mig ett val, men jag har inte tagit något beslut ännu. - Jag får bestämma om jag vill ha paris-resa i julklapp eller en rosa Mini-Pc. Jag har som sagt ännu inte bestämt mig. Men jag kanske gör som så att jag väljer Paris-resa, och sen att jag säger att jag vill ha Mini-pc i födelsedagspresent, i och med att jag fyller år 3 månader efter jul så det är inte så långt efter. Allt är möjligt gott folk!

Vardagsrummet kallar! Peace out


Kommentarer
Postat av: you know who I am;)

MINI PC SÅKLART!!

2010-10-24 @ 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0