håltimme

Hej alla gosiga. Hur mår ni?
Jag sitter i skolan och tar det lugnt. Har haft håltimme sen 9.20. Det är lite tråkigt och bara sitta här och vänta på att mentorstiden ska börja, när jag slutar efter den lektionen.. Men men..
Jag har haft det väldigt tufft just nu, så det förklarar varför jag inte varit så aktiv med min blogg.. Är numera mellan-aktiv. Men jag ska försöka så gott jag kan.

När jag satt på bussen mot skolan imorse, så la jag märke till att en kille satt och stirrade på mig. Jag har sett just den killen flera gånger, på bussen, och varje gång har han gett mig samma blickar. Jag lyssnade på min musik, och låtsades inte om honom. Han kom fram till mig och frågade : - "Får jag sitta bredvid dig?"
Han satt ju någon annanstans innan. Jag kunde inte säga något annat förutom - ja. Han satt bredvid mig, och slängde snabbt upp en till fråga. Denna gång, löd den så här : Vill du lära känna mig? Jag sa nej tack. Trodde egentligen att han frågade om jag kände igen honom. Jag lyssnade vidare på min musik och kunde märka att han pratade med mig, jag låtsades ändå som om jag inte hörde honom. Jag längtade tills att han skulle kliva av bussen, för stämningen kändes lite kallt. När han gick av bussen så gav han mig en lapp där det stod : - Hans nr och RING.

Det var lite kul, men ändå.. hihi , nu ska jag dra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0