hello -

Halloj!

Ni får ett kortis-inlägg ikväll (morgon är det ju, men ändå). Jag ska upp om 5 timmar, och jag har inte somnat ännu. Det kurrar i magen, och mitt huvud värker. Idag följde jag med mamma och syrran till centrum. Syrran köpte hårfärg, och jag köpte foundation och mascara.
Mamma färgade min systers hår svart, men efter varje gång mamma färgar hennes hår, kommer hon ut ur duschen och säger att det inte blivit den färgen hon ville ha.. Jag tycker det blev bra iallafall!

Vart är världen på väg? Ärligt vart är den på väg? Under bara några dagar, har det hänt saker som skulle kunnat hänt under en livslängd. Jag vet ingenting. Det enda jag vet är att jag måste hålla fast mig vid nuet. Jag får inte låta mig blåsas bort med dagarna. Jag ska inte leva mitt liv i igår, inte i imorgon, utan i idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0