hello, is it me you're looking for?

Tjena! :D
Hur mår ni? Jag mår goodie! Idag är jag positiv. Jag har börjat bli det nu. Jag har blivit av med vissa delar av mitt liv, som har gjort mig på dåligt humör. Det känns som att en stor tyngd har lyfts från mitt hjärta.

Såg ni hur det blåste igår???? Under mina 18 år i Sverige, så tror jag inte att det har blåsit så mycket som igår! Det flög saker i luften, och träden blåste nästan bort. Om det var så kallt igår - hur kallt blir Winter 10? My gosh, vilka längar? Jag önskar att vintern kunde vara maximalt höstväder, inte mer. Inte mer än höststorm. Jag älskar snö, det är jättemysigt. Men när det blåser i ansiktet, och man inte ens kan se något? Bara uppfatta den svinkalla kylan? hihih, men nu ska det inte klagas. Det finns länder där vintern är kallare! :D

Nu när jag ändå är aktiv, så vill jag passa på att gratta min fina Dina, som fyller år idag. Grattis på dig lillhjärtat <3 Jag hoppas att du får världens bästa födelsedag. Vet att jag grattat dig via sms, i skolan, på facebook. Var tvungen att gratta dig här med!

Nu ska plugga jag vidare. bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0