rubrik?

Tjabatjenahallå!

Just nu sitter jag i skolbiblioteket, och googlar runt. Jag har håltimme, väntar på att Dina ska komma, så att vi kan gå och äta. Allt fungerar som det ska, men börjar känna mig lite småförkyld. Det är vinterväder ute! :) kul.
Jag har egentligen inget särskilt att skriva om, ville bara hälsa lite. hihi.
Juste, på engelskan har vi börjat läsa en novell som heter "A kiss before dying", den är faktiskt jävligt bra. Får jag säga så? Den är så bra. Jag började läsa den idag, på bussen på väg till skolan. Drogs med i berättelsen. Läs den!

Idag var det tydligen min tur att ta med mig fika till bildlektionen, men jag glömde tyvärr det. Bringer med mig lite fiks nästa vecka! ;) Då blir det att bakibaka.

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0