-

Hello. Hur mår ni?
Det har varit en låg uppdatering igen, jag ber om ursäkt. Jag har inget internet hemma just nu, vet inte vad det är som är fel. Men min bror ringer antagligen till bredband imorgon.
Jag sitter i skolan, lyssnar på musik via spotify och tar det lugnt.
Jag tänkte skriva ett längre inlägg idag, om mina tankar och så. Men jag hinner tyvärr inte med det just nu. Min buss kommer snart.

Jag har bara en sak att säga :

Folk som inte förstår en, kan inte begära att folk ska förstå den.
Jag är inte beroende av folk, även fast jag har folk som står mig väldigt nära, och har sina egna platser i mitt hjärta. Efter allt jag gått igenom, har jag börjat lära mig att klara mig på fri hand. Jag har lärt mig att vara självständig, och jag behöver inte längre slänga över mina problem till andra som har problem. Ingen är problemfri.
Jag är inte beroende, nej det är jag inte.

That's all. bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0