title? what's that?

Halloj!

Det får bli ett kortis-inlägg ikväll, ska snart springa iväg eftersom att Idol 2010 börjat! Hur har eran dag sett ut? Jag hade en ganska lugn dag på schemat, bara en lektion. Men stormigt var det iallfall, som tusan! När jag var ute så såg jag saker blåsa iväg i luften! Läskigt!

Imorgon blir det läkarbesök för min del, så jag åker inte till skolan. Önska mig lycka till, jag har en jättefobi för sjukhus, och läkare överhuvudtaget! Jag tycker det är jätteläskigt, och varje gång jag sitter i vänterummet så darrar jag..
Imorgon kväll blir det även grillning med Socialdemokraternas Thomas Bodström. Jag ska nog ställa ett par frågor!

 

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0