Jag ber om ursäkt...

ellow alla kära läsare ! Jag ber så mycket om ursäkt för dålig uppdatering, man får väll skylla på julen då man är med alla nära och kära så jag har nästan inte haft någon tid till att blogga. Och nu vet jag att Tami är lite småsur på mig för jag lovade att blogga istället för henne men men, jag hoppas hon förstår..
Mitt lov har varit helt ok ! spenderat lite tid med familjen och vännerna, det kan vara lite skönt eftersom att jag alltid är upptagen med skolan. Förresten, hur har erat lov varit ? Visst är det skönt med den liten paus från skolan, lite tid för dig att tänka på din framtid, vilken väg du ska ta nu för att få det liv du alltid har drömt om.
Jag avslutar detta inlägg med 2 bilder på en kjol som jag skälv har sytt , och så skulle jag gärna vilja veta vad ni tycker om den.
Jag och Tami skulle bli väldigt glada om ni ställde några frågor, vi svarar jätte gärna om det finns någon ni undrar över. So feel free to ask :)
Ha en fortsatt trevlig lov / Yami
f
Linningen är sydd i brunt läder, "osynliga" fickor i sidorna och sen en dragkedja bak, så vad tycks ? :)


Kommentarer
Postat av: Sara

duktig du är!

2011-01-02 @ 00:59:10
Postat av: sandrais

heej fin plus bra blogg läser den hela tin keep it up girl:P

en fråga känner du nån som heter paul yelegton på fb e han din kille?:)

undrar bara:)

2011-01-03 @ 18:41:09
Postat av: lloyd

du duktigt Yami :D försätt det du gör, du kommer attt komma långt tro mig, de bra :)

plus va snällt av dig att blogg åt din syster :) puss <33

2011-01-05 @ 12:01:27
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0