storm snow winter winter snow storm snorw stow winser sto....?!



Jag har inte sovit nånting, men jag förstår inte hur jag kan vara så pigg. Jag har vänt på dygnet upp och ner, somnade kl 07.30 morgonen, och vaknade 11.30. Jag sov hos mormor igår kväll, och pappa ville att jag skulle komma hem till lunch för att han skulle beställa hem pizza. Men vem fan äter pizza till lunch? Det är nästan omänskligt! Jaja. Vad har ni för er? Jag blir så frustrerad av snön, man kan inte ens gå någonstans. Hela trottoarkanten är överbelastad av snö, så man glider när man går! Hur kul är inte det?

Fally Ipupa ska tydligen ha en konsert den 16e januari. Jag och syrran funtar på att gå. Hon fyller ju år då, och hon älskar Fally. Så we'll se. Förmodligen blir det något.

Grosse bissou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0