tamii byter blogg!

Hejsan allihopa!

Jag vill komma med en negativ och en POSITIV nyhet.
Jag håller sakta men säkert på att lägga ner den här bloggen, men var inte allt för ledsna. Jag har mina anledningar. Eftersom att jag inte har något speciellt ämne, eller någon direkt röd tråd när jag bloggar här så har jag inte så mycket att skriva om. Jag skriver mest om min vardag. Mina dagar följer ju i samma spår så det blir tråkigt för er att läsa. Jag har en stor passion för.. Ja ni vet Paris.. Jag lever för Paris nu, och jag har SÅ mycket att prata/berätta om Paris, att det är det jag vill skriva om. Min syster säger till och med att det känns som om jag har tagit med mig Frankrike hem till Sverige.

Jag avslöjar inte mer, men jag säger bara en sak :

Ni lär INTE bli besvikna på min nya blogg. Det garanterar jag er. Jag kommer att uppdatera jättemycket nu på den nya. Jag lovar. Det är det enda jag vill göra. Paris Paris Paris. Så jag vägleder er kära fina läsare till Paris fina värld, till min blogg. Det känns sorgligt att lämna den här bloggen, eftersom att jag skrivit så mycket kul, personligt och att jag haft den så länge, but it's time to move on

http://nousaimonsparis.blogg.se/

Det är inte så svårt att komma ihåg mitt nya bloggnamn, tänk så här : Nous aimons Paris.blogg.se

grosse bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0